Alhako aluminiumindustrie is meer dan 40 jaar een vertrouwde bouwpartner voor ontwerp, fabricage en montage van aluminium ramen, deuren, vliesgevels, zetwerk en panelen. Wij zijn trots op onze kwaliteit en fraaie ontwerp oplossingen. Alhako is een groeiende organisatie en een kwaliteitsleverancier van aluminium gevels naar bouwpartners.
De functie:
Als administratief medewerker ben jij de administratieve duizendpoot van de afdeling inkoop. Je werkt graag systematisch en gestructureerd. En tegelijkertijd sta je leveranciers zowel telefonisch als via de mail te woord. Je komt te werken in een klein team met twee andere collega’s en bent een echte teamplayer. Je bent voor 20-24 uur per week beschikbaar.
Je hebt binnen onze organisatie een brede rol waar jij van A tot Z bij het proces betrokken bent.
Je organiseert, samen met je collega’s, de aanwezigheid van de juiste materialen op de juiste tijd , plaats en tegen de juiste prijs. Je stuurt het logistieke inkoopproces bij daar waar nodig is en voer je data in het ERP-systeem in.
Wat ga je doen:
- Het bestellen van voor productie benodigde onderdelen.
- Verwerken van de orderbevestigingen in ERP-systeem.
- Bewaken en controleren van levertijden van uitstaande orders.
- Databeheer (artikelnummers, nieuwe gegevens verwerken, aanpassen en onderhoud van stamgegevens).
- Het op orde houden van inkoopprijzen en voorraadbeheer in ERP-systeem.
- Administratief ondersteunen bij claims leveranciers.
- Bestellen en afmelden van ingehuurd materieel voor de bouwplaats.
- Overige administratieve werkzaamheden.
- Het zowel telefonisch als via mail te woord staan van leveranciers.
Jouw talenten:
- Plannen en organiseren
- Systematisch , gestructureerd en accuraat werken
- Communicatief vaardig en klantgericht
- Verantwoordelijkheidsgevoel , ambitieus en zelfstandig
- Je bent proactief , flexibel en werkt oplossingsgericht
Je beschikt over een MBO+ / HBO denk- en werkniveau en het vermogen om overzicht te bewaren.
In deze job sta je centraal en ben je een belangrijke schakel in de uitvoering van onze projecten. Zowel communicatie intern als ook extern zijn hierbij van essentieel belang.
Ons aanbod:
- Een warm welkom en goede begeleiding tijdens je inwerkperiode.
- Flexibele (start)tijden.
- Vaste baan met goede doorgroeimogelijkheden.
- Passend salaris voor deze verantwoordelijke functie.
- Vakantiedagen en ADV dagen.
- Uitstekende pensioenregeling.
- Zeer goede sfeer en fijne collega’s.
We bieden jou veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en wij investeren in onze medewerkers. Het volgen van cursussen wordt gestimuleerd.
Daarnaast wordt je goed ingewerkt.
Soort dienstverband: Parttime, Vaste baan
Parttime uren: 20-24 per week
Salaris: €2.200,00 - €2.800,00 per maand
Rooster:
- Dagdienst
- Flexibele werkuren
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Extra vakantiedagen
- Flexibele werkuren
- Pensioen
- Reiskostenvergoeding
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Overuren uitbetaald
- Vakantiegeld
Ervaring:
- Inkoop: 1 jaar (Gewenst)
Werklocatie: Fysiek
.